CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 17, 2007

Ternakan Lintah

Semakin hari ternakan lintah semakin mendapat sambutan yang memberangsangkan daripada PenTernak Di Malaysia. Apa Pendapat Korang Semua? Kepada yang BerMinat Untuk Mengetahui Serba Sedikit Tentang Leeches ataupun lintah,sila tiNggal Kan msj Untuk Saya.
SekiAn.

7 comments:

imagna said...

salam....

saya nak tahu info cara2 nak harvestlintah...

Razi said...

hi.
saya pun bminat cara nak ternak lintah. bole bagi info kat saya ke

shahrul_shah said...

sye sgt berminat dan ingin menceburi bidang ini.. ste ingin tau lebih lanjut cara penternakan lintah ini.. bagaimana sye nk dptkn maklumat2 tentangnye?

shahrul_shah said...

saya bru nk menceburi bidang ini.. ingin tau lebih mendalam tentang penternakan lintah ini.. bagaimana cara nye.

Anonymous said...

hai.

saya faizal graduan yang bru tamat pengajian.
setelah melakukan kajian tentang industri penternakan lintah ni saya semakin teruja untuk memulakan peniagaan dalam industri ni. bleh tak bagi tunjuk ajar serta info-info berkenaan penternakan lintah.?

MOHAMAD FAIZAL BIN SAMSUDIN
NO.26, KAMPUNG BARU, JALAN TAMAN
SHEIKH FADZIR, TAWAR,
09310 KUALA KETIL, KEDAH.

yaty said...

Akum. Saya ada memberi kursus secara percuma cara perternakan lintah dan menjual induk. Harga boleh di runding. Saya boleh di hubungi 019-3776749

akutikar@buruk said...

pada sesiapa yg baru dan ingin tahu pasal ternakan lintah sila hubung no ini...0129781448